mBank wprowadza zdalną weryfikację tożsamości z wykorzystaniem mojeID
mBank dołącza do grona dostawców tożsamości dla usługi mojeID zarządzanej przez KIR. Klienci banku mogą w prosty i bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość i tym samym uzyskać dostęp do usług świadczonych online.
mojeID to bezpieczne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości w usługach komercyjnych i publicznych. Usługa umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały albo osobistej wizyty u dostawcy usługi, w elektrowni, u ubezpieczyciela, w placówce medycznej albo umawiania się na zawarcie umowy z kurierem.
Polska gospodarka z każdym rokiem staje się coraz bardziej cyfrowa, a ostatnie miesiące znacząco przyspieszyły ten proces. Biorąc pod uwagę rosnącą liczbę usług świadczonych online, których rozwój uzależniony jest od bezpieczeństwa danych i odpowiedzialnego podejścia do ryzyka, kwestią kluczową jest dostęp do bezpiecznej weryfikacji tożsamości online, co zapewnia mojeID – mówi Robert Trętowski, Wiceprezes Zarządu KIR.
Klienci mBanku korzystający z mojeID mają pełną kontrolę nad danymi przekazywanymi do usługodawców – po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej, widzą wyłącznie te dane, których oczekuje usługodawca i każdorazowo wyrażają zgodę na ich przekazanie w ramach danej usługi.