Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch szukają „odskoczni” w Żabce
Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci. Spot reklamowy emitowany będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni, czyli jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich.
Reklama „Wskocz po słodkości Milka”, w której będzie można zobaczyć utalentowanych skoczków narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyłę i Tomasza Pilcha, pojawi się w telewizji i social mediach. Spot jest utrzymany w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem stałych aktorów wcielających się w role pracowników sklepu sieci. Do tej pory role klientów sieci Żabka odgrywali m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.
– W Żabce cenimy sobie relacje z naszymi dostawcami, w ramach których możemy m.in. tworzyć wyjątkowe kreacje marketingowe. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Milką możemy korzystać z autorytetu najbardziej utalentowanych polskich skoczków. Przy okazji wspólnie możemy osłodzić życie naszych klientów, oferując im nowe, wyjątkowe smaki czekolad, których nie znajdą w sklepach innych sieci handlowych – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektor marketingu w firmie Żabka Polska.
Na początku roku w ofercie sklepów sieci Żabka znajdą się dwa nowe, wyjątkowe smaki czekolad marki Milka – Milka White Migdał i Kokos 90g oraz Milka Rice Crisp 100g. Czekoladę białą z migdałami i kokosem kupimy tylko w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r., a czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie Żabki na wyłączność na stałe.