PrzyKasie.pl

Koci Mrraj – WHISKAS® z wyjątkową odsłoną globalnej kampanii w Polsce

WHISKAS®, globalny lider na rynku karm od 1958 roku, prezentuje kampanię ,,Koci Mrraj”, która jest polską odsłoną globalnego konceptu „Purradise™”. Kampania, przygotowana we współpracy z ekspertami z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, została zaprojektowana, aby zabrać koty do krainy pełnej szczęścia i zaspokojonych kocich potrzeb.
Marka zaprasza 7 sierpnia b.r. do specjalnej strefy WHISKAS®, przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie, gdzie każdy opiekun będzie mógł m.in. porozmawiać z behawiorystką o odpowiedzialnej opiece czy wziąć udział w spersonalizowanym quizie osobowości kota, który pozwala odkryć, jakiego typu osobowość ma ich pupil.

„Koci Mrraj” to szeroko zakrojona kampania, która w 2025 roku zadebiutowała w wielu krajach Europy, w tym w Polsce. W jej ramach marka przenosi koty i ich opiekunów do jednej z wyjątkowych wyobrażonych krain kociego szczęścia. Każda z krain odzwierciedla inny typ osobowości kota i odpowiadający mu produkt WHISKAS®. Kampania obejmuje zintegrowane działania na wielu płaszczyznach: digital, PR, przestrzeniach OOH, w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz poprzez aktywacje konsumenckie i konkursy. W ramach działań mających na celu zaangażowanie konsumentów, marka WHISKAS® we współpracy z dr Tammie King, behawiorystką zwierząt z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, opracowała różne typy osobowości kotów, dostarczając opiekunom cennych informacji w lepszym zrozumieniu swoich kotów. Efektem tej współpracy jest także spersonalizowany Quiz Osobowości Kota, dzięki któremu opiekunowie kotów mogą odkryć ich dominujący typ osobowości, a który w Polsce będzie miał premierę już 7 sierpnia b.r. w specjalnej strefie marki przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie.

W ramach polskiej odsłony kampanii marka przeprowadziła ogólnopolskie badanie ,,Zachowanie, osobowość i codzienność kotów”1 z perspektywy polskich opiekunów kotów. Wynika z niego, że aż 9 na 10 opiekunów kotów (87%) uważa, że każdy kot ma unikalną osobowość, a blisko dwie na trzy osoby (63%) twierdzą, że osobowość ich kota zmienia się w zależności od nastroju. Ośmiu na dziesięciu opiekunów kotów interesuje się ich życiem wewnętrznym: chcieliby je zapytać, czy są szczęśliwe (80%) oraz chcieliby wiedzieć, co myślą (78%). Jak więc uszczęśliwić kota? Kluczem jest troskliwy opiekun, który umie w odpowiedni sposób zaspokoić potrzeby behawioralne swojego czworonoga. Zrozumienie ich jest niezwykle ważne dla dobrostanu zwierząt, czyli ich zdrowia, prawidłowego rozwoju i dobrego samopoczucia.

Pięć krain kociego szczęścia

Kampania „Koci Mrraj” prezentuje pięć krain szczęścia, odpowiadających pięciu typom osobowości kotów w Polsce:

  • Aktywny kot – Drobiowa Dolina (Feather Valley)
  • Ciekawski kot – Wyspa Aromatów (Aroma Island)
  • Niezależny kot – Jeziorko Sosikowe (Gravy Lake)
  • Kot skory do zabawy – Szczyt Chrupania (Mount Crunch)
  • Rozpieszczony kot – Równina Rozpieszczania (Pamper Plains)

,,Purradise”, w Polsce znany jako ,,Koci Mrraj”, doskonale oddaje uczucia, jakie towarzyszą kotom w momencie, gdy smakują produkty z oferty WHISKAS®. Mruczenie to najważniejszy sygnał kociej radości i zadowolenia. Mruczenie jest niełatwo osiągnąć, ale daje ogromną satysfakcję opiekunom. Dlatego w tej kampanii chcieliśmy zabrać koty (i ich opiekunów) w nową podróż sensoryczną, zamieniając każdą porę karmienia w niezapomniane doświadczenie – zakorzenione w szczęściu i dopasowane do indywidualnych preferencji oraz potrzeb każdego kota” – podkreśla Annie Argyle, European Brand Director WHISKAS®.

Polska kampania „Koci Mrraj” obejmuje również od 26 stycznia b.r. liczne działania w kanałach: radio, digital, OOH, YouTube, Tik Tok, Meta, Pinterest, Spotify, w kilka fazach. W ramach kampanii odbyła się także loteria dla konsumentów oraz działania z influencerami.

1 Badanie ,,Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” zostało przeprowadzone przez agencję badawczą SW Research metodą wywiadów on-line (CAWI) wśród użytkowników SW Panel w dniach 25.05.2025 r. – 08.06.2025 r. na zlecenie marki WHISKAS®. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej, analizą objęto 1008 Polaków będących opiekunami kotów. Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Głównym celem badania było poznanie opinii opiekunów kotów na temat ich zachowania, ulubionych zajęć i codziennego życia z kotem.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK