PrzyKasie.pl

Biedronka uruchamia e-sklep spożywczy. 4 tysiące produktów

Do niskich cen, wysokiej jakości oraz szerokiej dostępności placówek, z których słynie największa sieć handlowa w Polsce, Biedronka dołożyła właśnie swoim klientom kolejną możliwość dokonywania zakupów ich ulubionych produktów spożywczych, drogeryjnych, dla domu oraz dla zwierząt – także online. Na stronie zakupy.biedronka.pl sieć oferuje produkty z możliwością dostawy pod drzwi, także planując ją w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia, co jest nowością w palecie usług Biedronki.

Sklep został uruchomiony razem z platformą Glovo, z którą Biedronka współpracuje już w zakresie dostaw w ramach sklepu internetowego oraz usługi szybkiej dostawy zakupów Biek. Teraz jednak klienci sklepu zakupy.biedronka.pl będą mogli na co dzień korzystać z wielu promocji niedostępnych wcześniej online. To duża zmiana w zakresie oferowania online szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji.

Co znajdziemy w e-sklepie Biedronki? Około 300 produktów nabiałowych, 150 produktów mięsnych, 190 rodzajów napojów, prawie 140 produktów mrożonych, ponad 70 rodzajów pieczywa, ponad 70 rodzajów warzyw i prawie 40 owoców, prawie 160 dań gotowych a także ponad 1100 artykułów z kategorii: produkty sypkie, konserwy, przetwory, herbaty, kawy, słodycze i przekąski. Dodatkowo online sieć oferuje ponad 200 produktów dla domu w tym chemię domową, 150 dla dzieci i ponad 120 dla zwierząt a także pół tysiąca produktów drogeryjnych. Biedronka, poprzez kompleksowość nowej oferty, ponownie wyznacza trendy, tym razem w spożywczym handlu internetowym.

Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka. Pozwoli nam na to dość unikalne rozwiązanie – wydajny silnik promocyjny, z którym został zintegrowany sklep internetowy – Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.

Najszybszy czas dostawy będzie wynosił 2 godziny, ale klienci będą mogli wybrać opcje dowiezienia zakupów w terminie późniejszym, nawet za 4 dni od dnia złożenia zamówienia. W chwili startu dokonywanie zakupów online w ramach nowego sklepu będzie możliwe w Warszawie, na terenie większości dzielnic miasta. Dostępność dostawy sprawdzimy wpisując kod pocztowy na stronie zakupy.biedronka.pl. Dostawy będą realizowane w godzinach 8.00-22.00. Minimalna wartość dostawy wynosi 249 zł, ale jeżeli finalna wartość koszyka okaże się niższa z uwagi na chwilowy brak danego produktu w sklepie, gdzie kompletowane będzie zamówienie, shopper dostarczy zamówione zakupy. Podczas składania zamówienia będzie można wybrać, w jaki sposób ewentualnie brakujące produkty powinny zostać zamienione na inne – dostępne: shopper może kontaktować się telefonicznie z klientem, sam podjąć decyzję o zamiennikach lub po prostu usunąć produkty z listy. Dostawa tego samego dnia będzie kosztowała 19,99 zł, ale dowiezienie koszyka następnego dnia będzie tańsze, w tym nawet darmowe, o ile wartość zakupów przekroczy 500 zł. Jeśli nie, za dostawę koszyka wartego 249-349,99 zł zapłacimy 14,99, za wart 350-499,99 zł – 4,99 zł. Droższy zostanie dostarczony bez ponoszenia opłat. 

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK