Dla małych poszukiwaczy przygód
Z myślą o aktywnych dzieciach Biedronka wprowadza do oferty nowe pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy, stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Od 21 lutego br. klienci Biedronki mogą zakupić je w nowym rozmiarze – 4 oraz w nowym opakowaniu. Linię pieluchomajtek Dada wyróżnia łatwość zakładania, wyjątkowa chłonność z gwarancją do 12 godzin suchości. Produkty te są idealne dla dzieci w wieku do 3 lat.
Pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy dostępne są w stałej ofercie sieci Biedronka. Produkt można nabyć w cenie 17,99 zł za opakowanie od 21 lutego br. Linia obejmuje 3 rozmiary pieluchomajtek dopasowanych do wagi dziecka:
SIZE 4 – MAXI (do 15 kg)
SIZE 5 – JUNIOR (do 18 kg)
SIZE 6 – XL (od 16 kg).
– Pieluchomajtki to świetna alternatywna dla klasycznych pieluszek. Idealnie sprawdzają się u dzieci, które potrafią się już samodzielnie poruszać. Ciekawe świata maluchy są niezwykle ruchliwe, warto więc zadbać o to, by nic nie krępowało ich ruchów. Dada Extra Soft Pantsy są gwarancją jakości, bezpieczeństwa i swobody. Zadbaliśmy także o to, by opakowania były atrakcyjne dla najmłodszych, dlatego też każdemu rozmiarowi patronuje inny, sympatyczny zwierzęcy bohater: fioletowy koń, pomarańczowy lew lub niebieski hipopotam – mówi Agata Maj, dyrektor kategorii produktów dla dzieci w Jeronimo Martins Polska.
Dada Extra Soft Pantsy są przewiewne i idealnie dopasowane, dzięki elastycznemu ściągaczowi w talii. Mają miękki, chłonny wkład i falbanki zapobiegające przeciekaniu. Anatomiczny kształt wkładu powoduje, że nie krępują ruchów dziecka, a delikatne, rozciągające się boczki ułatwiają rodzicom zakładanie i zdejmowanie pieluszki. Dzieci mogą je nosić w ciągu dnia i nocą – Dada Extra Soft Pantsy dzięki specjalnej warstwie chłonnej zapewnia uczucie suchości trwającej do 12 godzin. Pieluchomajtki dodatkowo posiadają z tyłu specjalną taśmę, pozwalającą jednym ruchem zabezpieczyć zużytą pieluszkę do wyrzucenia.
Pieluchomajtki Dada przed wprowadzeniem ich do sprzedaży zostały sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa, posiadają także certyfikat PEFC, który daje gwarancję, że surowce użyte do ich produkcji pochodzą z legalnych źródeł, pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Produkt został również przetestowany i pozytywnie oceniony przez rodziców.
Wprowadzeniu do sklepów sieci Biedronka nowej wersji pieluchomajtek Dada Extra Soft Pantsy towarzyszy kampania reklamowa. Od 21 lutego br. jest ona obecna w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=bQs7ixlHMeY. Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker