Sieć restauracji szybkiej obsługi Top Drive wdrożyła aplikację do mobilnego zamawiania w technologii Frivo
Frivo wykonało aplikację dla restauracji szybkiej obsługi Top Drive, dzięki której klienci tej sieci mogą wygodnie wybierać i opłacać zamówienie prosto ze swojego smartfona. To pierwsze wdrożenie w modelu white label w oparciu o gotową technologię Frivo dla innej marki. Sieć Top Drive zyskała dzięki temu własną, osobną aplikację pod swoją marką, bez konieczności tworzenia aplikacji od podstaw.
– Chcemy, aby nasza aplikacja była takim miejscem, do którego młody Klient będzie zaglądał częściej niż raz w tygodniu, szukając tu nowych promocji i rabatów, z których może od razu skorzystać, zamawiając je z odbiorem osobistym lub dostawą na wskazany adres – mówi Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu w PHU TOPAZ Sp. z o.o (operator polskiej sieci spożywczej Topaz), do której należy sieć Top Drive.
Top Drive to restauracje szybkiej obsługi adresowane do mieszkańców mniejszych miejscowości. Wyróżniają się nowoczesnym stylem, usytuowane są przy głównych trasach, a dewizą obsługi jest jej szybkość i jakość jedzenia. – Sprawne obsługiwanie zleceń zabieganych klientów to jedno z naszych zadań. Staramy się je wykonywać bez zarzutu, bo dzięki temu klienci do nas wracają, dlatego aplikacja jest dla nas ważnym kanałem sprzedaży i automatycznym sposobem obsługi zamówień. – dodaje Mateusz Orzełowski.
Aplikacja Top Drive, pomimo że obecnie pozwala na zamawianie w kilku miastach takich, jak Sokołów Podlaski, Węgrów, Łochów i Lubartów, zanotowała już blisko 3000 pobrań, a wartość zamówień rośnie 40% miesiąc do miesiąca. Tylko w czerwcu klienci sieci Top Drive zrealizowali przez aplikację 800 transakcji!
– Model zdalnego zamawiania, bez stania w kolejce, zyskał na popularności nie tylko w dobie pandemii, ale głównie z uwagi na wygodę. Użytkownik oszczędza czas, dowolnie komponuje zamówienie i może je zmieniać. A potem – wystarczy tylko podjechać odebrać lub zamówić dowóz do domu lub miejsca pracy – mówi Daniel Parzych, prezes spółki technologicznej Frivo, odpowiedzialnej za przygotowanie aplikacji. – Technologię Frivo oferujemy w modelu SaaS, czyli klient opłaca dostęp do oprogramowania w modelu abonamentowym, dysponując pełną własną aplikacją. Wykorzystując ten gotowy mechanizm Frivo, wdrożenie było szybsze i tańsze w porównaniu do kosztów opracowania nowej aplikacji od podstaw, które może wynieść od pół miliona złotych w górę. Na takim rozwiązaniu korzystają więc wszystkie strony.
Zamawiający posiłek w sieci Top Drive, może wygodnie zapłacić za zamówienie on-line przez Blika, przelewem on-line, kartą lub gotówką przy odbiorze. Aplikacja Top Drive umożliwia użytkownikowi śledzenie zamówienia, potwierdzenie jego przyjęcia oraz informuje, kiedy dostawca ruszy z jedzeniem z baru. Dodatkową, wymierną korzyścią są dodatkowe promocje oraz kody rabatowe tylko dla użytkowników aplikacji. Aplikacja Frivo rozwijana jest przez Frivo Sp. z o.o., należącą do Grupy Kapitałowej Escola S.A.
Aplikacja Top Drive w sklepie AppStore: https://apps.apple.com/pl/app/top-drive/id1614214385?l=pl
Aplikacja Top Drive w Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.escola.topdrive