Zdalne zgłaszanie urazów w PZU – choćby z domu
PZU, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, wprowadza innowacyjną usługę, dzięki której klient może samodzielnie skorzystać z wirtualnej makiety przedstawiającej sylwetkę człowieka i oznaczyć na niej doznane urazy. Informację o wysokości proponowanego świadczenia dostanie od razu. I to wszystko bez wychodzenia z domu.
Jeśli klient zaakceptuje zaproponowane przez PZU świadczenie, pieniądze trafią na jego konto już tego samego dnia. Warunek jest jeden – przesłana dokumentacja musi potwierdzić informacje przekazane przez klienta na etapie zgłoszenia.
– Jeszcze nigdy zgłoszenie urazu nie było tak proste, a wypłata tak szybka. Klienci nie muszą odwiedzać oddziału, żeby dostarczyć wymaganą dokumentację bądź złożyć wniosek o odszkodowanie. To duże ułatwienie, szczególnie teraz, w okresie pandemii – mówi Małgorzata Kot, Członek Zarządu PZU Życie SA.
W ramach „Samoobsługi” dostępne jest również nowe narzędzie dotyczące obsługi spraw z tytułu zgonów i urodzeń. Klient już podczas rejestracji zgłoszenia dostaje informację o należnej kwocie świadczenia. Maksymalnie zostało uproszczone przesyłanie wymaganych dokumentów. Uruchamiając opcję „Link dokumentacja”, dostaniemy wiadomość zawierającą link, za pomocą którego można samodzielnie, z zachowaniem wszelkich rygorów bezpieczeństwa, przesłać dokumenty.
– W krótkim czasie opracowaliśmy i wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązania, które są jednocześnie wygodne i łatwe w użytkowaniu dla klientów. Nowa usługa od PZU to wykorzystanie najnowszych technologii i dobrych praktyk w zakresie oferowania nowatorskich rozwiązań milionom klientów – mówi Grzegorz Goluch, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń w PZU.
Zgłoszenie sprawy dostępne jest w wielu kanałach m.in. poprzez stronę internetową zgloszenie.pzu.pl, a także aplikację mobilną mojePZU.