PrzyKasie.pl

Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej

Bank Millennium, jako pierwszy bank w Polsce, udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów do kina we współpracy z Heliosem, największą siecią kin w Polsce. To pierwsza pełna integracja systemu kinowego z bankowym. Dzięki niej klienci Millennium mogą wygodnie i szybko sprawdzić w aplikacji repertuar kina, wybrać miejsca i kupić bilety oraz udostępnić je znajomym. 

Zgodnie z obietnicami dotyczącymi kierunku rozwoju naszej aplikacji mobilnej, udostępniamy klientom kolejną niebankową usługę ułatwiającą codzienne życie. Tym razem jest to możliwość zakupu biletów do kina bezpośrednio w aplikacji. Z badań wiemy, że klienci kupujący bilety w internecie poszukują rozwiązań, które mogą przyśpieszyć proces zakupowy. W naszej aplikacji, z której i tak codziennie korzystają, mogą to robić wygodniej i szybciej. Cieszę się, że po raz kolejny, jako pierwszy bank w Polsce, zaproponowaliśmy klientom tak innowacyjne i przydatne rozwiązanie – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Bilety do kina przez aplikację

Partnerem projektu jest sieć kin Helios. Aplikacja posiada dostęp do listy wszystkich 49 kin Helios w Polsce, dlatego potrafi podpowiedzeć gdzie znajduje się najbliższe kino, jakie filmy są w nim wyświetlane, które sale, godziny i rodzaje seansów są dostępne. Pokazuje również projekcje w salach Helios Dream, które są unikalnym konceptem spółki Helios, dostępnym w wybranych multipleksach sieci. Kameralne sale wyposażone są w skórzane, rozkładane fotele oraz fantastycznej jakości system dźwięku Dolby ATMOS i obrazu Christie 4K. Ponadto warszawskie kino Helios, jako pierwsze w Polsce, oferuje widzom projekcje w innowacyjnej technologii laserowej Christie RealLaser. 

Wybierz miejsce w kinie przez aplikację

Jesteśmy liderem rynku, między innymi dlatego, że nieustannie szukamy kolejnych kanałów komunikacji z widzem. Wspólnie z Bankiem Millennium stworzyliśmy zupełnie nowy model sprzedaży biletów, który jest nowatorski dla obu naszych branż. Głęboko wierzymy, że ergonomia tego rozwiązania sprawi, iż dotrzemy do kolejnej grupy widzów, a zakup biletów online stanie się jeszcze prostszy – mówi Marcin Jamróz, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej Helios SA.

Zakup biletu do kina sieci Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać z menu opcję Płatności > Bilety do kina, a następnie:

– wybrać film, datę i godzinę seansu w wybranym kinie (seanse odbywające się w salach Helios Dream o podwyższonym komforcie są specjalnie zaznaczone); 

– wskazać miejsca korzystając z widoku sali (można go przybliżać i oddalać).

Płatność realizowana jest automatycznie ze wskazanego konta lub karty kredytowej, a klient od razu widzi swoje bilety. W każdej chwili może je znaleźć w Menu > Płatności > Bilety do kina. Może je też łatwo wysłać znajomym i rodzinie np. przez Messengera, pocztę elektroniczną lub SMS/MMS. Po przyjściu do kina wystarczy pokazać pracownikowi kina bilet elektroniczny w aplikacji banku.

Helios to największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce. Po ponad 25 latach działalności zarządza niemal 50 multipleksami w ponad 40 miastach. Jest liderem wśród operatorów kinowych pod kątem rozwoju i inwestycji w nowe kina, a także wyznaczania wysokich standardów odbioru filmów w kinach. 

Z badania #finanseprzyszlosci przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium wynika, że dla większości Polaków bankowe aplikacje mobilne staną się w przyszłosci ważnym centrum usług nie tylko bankowych. Scalając różnego rodzaje usługi i produkty staną się platformą nieograniczonego kontaktu klienta z bankiem. Zdaniem ponad 90 proc. badanych kupowanie biletów, funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeń, płacenie za buty czy wypożyczenie roweru będzie w mobilnym banku oczywistością*. 

Według badania Deloitte, poświęconego niebankowym usługom dodanym (value added services, w skrócie VAS), Polacy już dziś powszechnie korzystają z licznych usług cyfrowych – ponad 80% badanych skorzystało z ponad trzech takich usług w ciągu 12 miesięcy, przy czym ponad 60% irytuje koniecznośc zakładania wielu kont do różnych portali/aplikacji. Niemal połowa obawia się o prywatność. Jednocześnie prawie 70% respondentów ufa, że banki lepiej dbają o prywatność niż firmy technologiczne. Polacy oczekują VAS–ów – ponad 50% chciałoby mieć w kanałach bankowych takie usługi jak śledzenie przesyłek, możliwość kupna biletów komunikacji miejskiej, biletów do kina i teatru czy możliwość rezerwacji wizyty u lekarza**.  

Do niedawna, by zrealizować proste zadanie, potrzebowaliśmy kilku aplikacji. Większość z nich zaprojektowano jako aplikacje jednofunkcyjne (np. do komunikowania się, sprawdzania ocen restauracji, szukania wydarzeń kulturalnych czy zamawiania taksówki). Obecnie, dysponując nowoczesnymi telefonami i technologiami, możemy tworzyć aplikacje łączące kilka funkcji. Jestem przekonana, że w ten sposób będą wyglądały bankowe aplikacje przyszłości, a aplikacja Banku Millennium wyznacza trend w tym zakresie – mówi Iwona Jarzębska, Dyrektor Departamentu Public Relations Banku Millennium. 

* Badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS na zlecenie Banku Millennium w dniach 27 listopada – 1 grudnia 2017 r. na reprezentatywnej, 1000-osobowej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 18 do 60 lat deklarujących posiadanie konta bankowego. Technika badawcza: CATI.

** Badanie Deloitte poświęcone usługom dodanym (VAS) przeprowadzone zostało na próbie reprezentatywnej aktywnych użytkowników bankowości internetowej w Polsce (n=1000). Badanie prowadzone metodą CAWI w maju 2019 r.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK