PrzyKasie.pl

Kaufland i IKEA razem dla swoich klientów

Pod wybranymi marketami Kaufland pojawiły się Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. W ten sposób obie firmy dbają o komfort i bezpieczeństwo swoich klientów.

W obliczu pandemii staramy się zapewnić naszym klientom nie tylko dostęp do podstawowych produktów spożywczych czy higienicznych, ale także szereg usług, które cechuje oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo. Przykładem tego jest dostarczanie zakupów bezpośrednio do domu za pośrednictwem Everli  czy też usługa Click&Collect umożliwiająca zdalną rezerwację produktów. Dzięki kooperacji z firmą IKEA stwarzamy naszym klientom kolejną możliwość – bezpieczny i wygodny odbiór zamówień dokonanych online w sklepie partnera przy okazji wizyty w naszym markecie. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie ucieszy zarówno klientów sklepu IKEA, jak i sieci Kaufland – komentuje Maja Szewczyk z Kaufland Polska.

Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA działają obecnie przy siedmiu sklepach Kaufland. Ponieważ usługa spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów, zostanie rozszerzona o kolejne lokalizacje.  Na wybranych parkingach należy szukać wydzielonej przestrzeni z samochodem IKEA.

Uruchomione Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA:

  • Chełm (Aleja 3-go Maja 20)
  • Leszno (Al. Konstytucji 3 Maja 9)
  • Łomża (Al. J. Piłsudskiego 33)
  • Nowy Sącz (ul. Bulwar Narwiku 22)
  • Stalowa Wola (ul. Komisji Edukacji Narodowej 47)
  • Suwałki (ul. Wierusza-Kowalskiego 2)
  • Wałbrzych (ul. Długa 4 B)

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK