PrzyKasie.pl

Burger King® rozwinie w Polsce kultową markę restauracji

Burger King i McWin ogłosiły zawarcie nowej umowy w sprawie master franczyzy i rozwoju, której celem jest rozwijanie marki w Polsce, przy czym wyszczególniono w niej zobowiązanie do otwarcia ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży gastronomicznej i technologii żywności, będzie zarządzać marką w Polsce, która jest obecna w kraju od 2007 roku, w tym obecnymi franczyzobiorcami, a po przejęciu BK SEE Poland S.A. rozpocznie swoje zaangażowanie w działalność 20 lokali.

„Z radością dzielimy się tymi ważnymi wiadomościami z Polski, gdzie ogłosiliśmy plany rozwoju marki Burger King w całej Polsce wspólnie z firmą McWin, występującą w charakterze nowego master-franczyzobiorcy – powiedział David Shear, prezes Burger King International Markets. – Wiemy, że klienci tutaj uwielbiają słynny na całym świecie smak grillowanego na ogniu jedzenia i doświadczają naszej marki na swój własny sposób dzięki spersonalizowanym cyfrowym innowacjom. Postrzegamy ten projekt jako ważną część większego planu ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej, która umożliwi nam promowanie naszej kultowej marki i serwowanie naszych pysznych posiłków większej liczbie klientów niż kiedykolwiek”.

Założona w 1954 roku marka Burger King to globalna sieć restauracji fast food serwujących hamburgery, znanych z jakości i wartości, które są jedynym miejscem, gdzie klienci mogą cieszyć się słynną kanapką Whopper® z wołowiną grillowaną na ogniu. System Burger King działa w ponad 19 000 lokalizacjach w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym w 33 krajach na terytorium całej Europy.

Kierowana przez Henry’ego McGoverna, założyciela AmRest Holdings SE, jednej z największych firm działających w branży gastronomicznej w Europie, oraz Stephena K. Winegara, udziałowca i członka starszej kadry zarządzającej Zena Group, oraz założyciela Restauravia Grupo Empresarial, firma McWin to zespół ekspertów branży gastronomicznej i weteranów rynku inwestycji Private Equity, o udokumentowanym doświadczeniu w prowadzeniu tego typu działalności, z niezrównanymi możliwościami tworzenia sieci w ramach branży gastronomicznej i inicjowania transakcji. Jest to również partner pierwszego wyboru dla założycieli, inwestorów i zespołów zarządzających.

„Jest to nasza pierwsza inwestycja z funduszu McWin Restaurant Fund o wartości 525 mln $, którą sfinalizowaliśmy kilka tygodni temu. Jesteśmy niezmiernie dumni z możliwości poszerzania zasięgu marki Burger King w Polsce, wykorzystując przy tym synergię całej platformy McWin. Będziemy kłaść nacisk na poprawę poziomu cyfryzacji i zrównoważonego rozwoju marki w Polsce” – powiedział Henry McGovern, partner i założyciel McWin.

„Nasze przekraczające łącznie 150 lat doświadczenie w zakresie pomyślnego prowadzenia i rozwoju kultowych marek w branży hotelarsko-gastronomicznej w wielu krajach pomoże nam w uwolnieniu trwałej długoterminowej wartości dla klientów, pracowników i naszych społeczności, jak również dla polskiej gospodarki ogółem. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani. Jest to początek niezwykle ważnego rozdziału działalności zarówno dla marki Burger King jak i McWin” – dodał Steven K. Winegar, partner i założyciel McWin.

Oprócz pysznego jedzenia, Burger King koncentruje się na zapewnianiu w swoich restauracjach najlepszych w swojej klasie doświadczeń klientów, zarówno w punktach stacjonarnych jak i online. W nowych restauracjach Burger King znajdą się cyfrowe ekrany do zamawiania, mobilne zamówienia, obsługa kelnerska i dostawy, aby goście mogli wygodnie cieszyć się posiłkami BK na sposób, który preferują.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK