PrzyKasie.pl

Inteligentna logistyka Stuart wspiera dostawy od Pstryku.pl

Platforma logistyczna Stuart oferująca szybkie dostawy rozpoczęła współpracę ze szczecińskim marketplace do zamawiania jedzenia Pstryku.pl. Do tej pory firmy zrealizowały wspólnie już ponad 20 tys. dostaw, przekraczając tym samym 1 mln złotych wartości zamówień. Wygląda na to, że działania nie ograniczą się jedynie do Szczecina. Pstryku.pl, będący tańszą alternatywą dla popularnych marketplace, planuje ekspansję na największe miasta w Polsce, w których zakotwiczony jest już Stuart.

Współpraca Stuart i Pstryku.pl rozpoczęła się w momencie, kiedy szczecińska platforma była jeszcze małym, lokalnym biznesem. O wyborze przez Pstryku.pl usług firmy Stuart zdecydowało kilka czynników. Stuart okazał się najbardziej skuteczną platformą o zasięgu obejmującym teren całego miasta. Szczecińscy klienci szczególnie cenią sobie szybkość dostaw – oferowanych już nawet w 15 minut – oraz możliwość śledzenia postępów kuriera poprzez GPS.

Nieodłącznym elementem prowadzenia działalności było dla mnie zapewnienie skutecznej logistyki, w tym dostawy. Przez wcześniejsze negatywne doświadczenia z firmami oferującymi usługi dostaw dla mojej firmy, zacząłem być zdania, że najlepiej jest samodzielnie zająć się dostarczaniem zamówień. Zaufałem jednak jeszcze jednej firmie i teraz wiem, że była to najlepsza decyzja. Jakość obsługi Stuart przekroczyła moje oczekiwania. Doceniam też otwartość tej platformy w odniesieniu do naszych pomysłów i integracji – mówi Adam Rżysko, założyciel i szef Pstryku.pl

Jak zdradza założyciel Pstryku.pl, pomysł na firmę był dziełem przypadku, a prawdziwym impulsem do rozwoju był czas pandemii. Cel, który mu przyświeca, jest jednoznaczny.

Chcę, aby moi klienci byli zadowoleni, a ich brzuchy były pełne pysznego i gorącego jedzenia  podkreśla z uśmiechem Adam Rżysko.

Fundusze zarobione przez Pstryku.pl dzięki rosnącej liczbie zamówień były szybko inwestowane w rozwój platformy, aby maksymalnie dostosować ją do potrzeb zamawiających. Jak wskazuje szef firmy, w ostatnim czasie coraz popularniejsze staje się zamawianie przez Pstryku.pl zakupów spożywczych. Dużym powodzeniem niezmiennie cieszą się też burgery, kebab oraz dania z kuchni chińskiej. Warto dodać, że klienci coraz częściej poszukują dań wegeteriańskich, bezglutenowych i zdrowej kuchni, którą można znaleźć w ofercie szczecińskiej platformy. Ta planuje wkrótce wdrożyć dodatkowe filtry, które ułatwią wybór tego typu produktów.

Platforma Stuart zapewnia Pstryku.pl dostęp do niezależnych, geolokalizowanych kurierów, którzy dostarczają zamówienia, korzystając z najlepiej przystosowanych do miejskiej dżungli środków transportu: rowerów, hulajnóg i e-jednośladów. Klientów Pstryku.pl obsługuje największa na lokalnym rynku flota dostawców. Dzięki temu możliwe jest zapewnienie dostaw w czasie znacznie krótszym niż u konkurencji.

Ekspansja na duże miasta

Obecnie współpraca Pstryku.pl i Stuart generuje nawet kilkaset zamówień dziennie, co przekłada się na obsługę do 300 klientów każdego dnia. Szczecińska firma chce pójść za ciosem i zaoferować dostęp do swojej platformy w innych dużych polskich miastach – tam, gdzie obecny jest już Stuart. Celem na najbliższe miesiące jest Trójmiasto.

Niezwykle cieszy nas fakt, że usługi Stuart doceniane są nie tylko przez klientów końcowych, ale też naszych partnerów takich jak Pstryku.pl. Celem Stuart jest sprostanie wyzwaniom związanym z logistyką ostatniej mili. Połączenie najwyższej jakości szybkich dostaw od Stuart z innowacyjnością i pomysłami platformy Pstryku.pl może zaowocować sukcesem na skalę ogólnopolską. Wspólnie sprawiamy, że dostawy posiłków pod drzwi są tak wygodne, jak nigdy wcześniej. Stuart doskonale zna topografię miast, w których świadczenie usług chce rozpocząć Pstryku.pl, a dzięki wykorzystaniu przez nas algorytmów do wyznaczania tras dostaw, wciąż udoskonalamy cały proces logistyczny – mówi Agnieszka Majewska, General Manager w firmie Stuart.

Pstryku.pl pracuje obecnie nad nową wersją platformy, która ma być rozbudowana o kolejne usługi. Firma nie zamierza jednak rezygnować ze współpracy z branżą gastronomiczną. Niedawno wdrożyła nową ofertę dla restauracji z prowizją wynoszącą zaledwie 2 proc. wartości zamówienia. Konkurencyjność cenowa Pstryku.pl połączona z szybkością dostaw od Stuart złożyły się na sukces połączony z obiecującymi planami współpracy na przyszłość.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK