PrzyKasie.pl

JYSK szuka nowych lokali

JYSK szuka lokalizacji dla nowych sklepów i planuje rozwój swojej sieci. To wyjątkowe działanie w kontekście dyskusji o przyszłości wielu sieci handlowych i centrów handlowych. W czasie kiedy kilka sieci handlowych oficjalnie zadeklarowało zamykanie swoich sklepów w centrach handlowych, duńska sieć sklepów JYSK, sprzedająca wyposażenie wnętrz, planuje przyspieszenie tempa ekspansji na polskim rynku. JYSK Polska obejmuje obecnie 234 sklepy w całym kraju oraz sklep online. 

Epidemia koronawirusa w Polsce zmusiła wielu przedsiębiorców do przeniesienia działalności do sfery online. Sprzedaż produktów w Internecie bije rekordy popularności. JYSK jednocześnie rozwijając sklep online, inwestuje w tradycyjną sprzedaż stacjonarną, kontynuuje ekspansję i poszukuje nowych lokali.

Dotychczas z powodzeniem otwieraliśmy w Polsce 10-15 sklepów rocznie. Ponieważ wszystko wskazuje na to, że polscy klienci bardzo nas polubili, chcielibyśmy mocno przyspieszyć tempo naszej ekspansji. Zakładamy, że docelowo w Polsce jest miejsce dla około 500 sklepów z logo naszej firmy – zapowiada Piotr Padalak, Dyrektor Generalny JYSK Polska 

Firma JYSK poszukuje powierzchni pod działalność handlu detalicznego z branży wyposażenia wnętrz. Skala planowanej ekspansji powoduje, że sieć zainteresowana jest udziałem zarówno w nowych projektach, jak i najmem w obiektach już funkcjonujących.

Jesteśmy bardzo otwarci na współpracę z właścicielami lokali handlowych. Interesują nas zarówno powierzchnie w parkach handlowych, obiekty wolnostojące, jak i przestrzenie w galeriach handlowych. W tych ostatnich w związku z epidemią COVID-19 zrobiło się ostatnio luźniej, tym bardziej, że niektóre z sieci handlowych oficjalnie deklarują wycofywanie się z tego typu obiektów. Wierzymy, że na rynku zwyciężą te sieci, które będą obecne we wszystkich kanałach sprzedaży, oczywiście wliczając w to handel online – dodaje Piotr Padalak.

Optymalną wielkością dla działalności sklepu JYSK jest powierzchnia około 1.250 m2 w tym nie mniej niż: 950 m2 sali sprzedaży; 250 m2 magazynu; 50 m2 zaplecza sanitarno-biurowego. Pożądane są powierzchnie jednolite (szerokość sali sprzedaży nie mniejsza niż 18m), o regularnym kształcie, położone na parterze. 

Co ciekawe JYSK planuje rozwój nie tylko w największych polskich miastach. Na chwilę obecną firma zainteresowana jest także miastami powyżej 20 tysięcy mieszkańców. To sprawi, że powstaną tam nowe miejsca pracy.

Zainteresowane współpracą osoby prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Rozwoju JYSK Polska:
real-estatePL@jysk.com

JYSK jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”, założoną przez Larsa Larsena, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Aarhus.

JYSK obejmuje obecnie 2 800 sklepów. Sieć zatrudnia ok. 23 000 pracowników w 52 krajach na całym świecie. 
JYSK należy do  Lars Larsen Group, w której skład wchodzą liczne firmy m.in. z branży wnętrzarskiej, sieć restauracji, pole golfolwe. Łączny obrót Grupy wynosi 4,7 miliarda Euro, roczny obrót JYSK wyniosi 3,794 miliarda Euro.

Chociaż JYSK jest dziś firmą globalną, firma zarządzana jest w oparciu o skandynawskie korzenie. Odzwierciedla to kulturę firmy i sposób, w jaki prowadzimy działalność.

W Polsce JYSK istnieje od 2000 roku. Siedziba JYSK Polska znajduje się w Gdańsku. Sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. W Polsce JYSK zatrudnia ponad 2 250 osób.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK