PrzyKasie.pl

Kaufland rozszerza asortyment marek własnych o kosmetyki naturalne bevola naturals

W ostatnim czasie istotnie wzrosło zainteresowanie kosmetykami naturalnymi. Przyczynia się do tego zarówno coraz większa świadomość konsumentów, jak i dostępność artykułów o prostym składzie, które można już kupić nie tylko w specjalistycznych sklepach. Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów w zakresie higieny i pielęgnacji, Kaufland postanowił stworzyć własną linię kosmetyków naturalnych – bevola naturals. Produkty nie zawierają silikonów, parafiny i drobin mikroplastiku, a dodatkowo są neutralne dla klimatu*.

Proste i zrozumiałe składy

Dbając o codzienną higienę i pielęgnację, sięgamy nawet po kilkanaście różnych kosmetyków. W ich składzie mogą występować czysto syntetyczne substancje zapachowe, barwniki oraz środki konserwujące, w tym oleje mineralne zwiększające ryzyko niepożądanych reakcji skórnych. Mając to na uwadze oraz chcąc zapewnić klientom jeszcze większy wybór artykułów do pielęgnacji i higieny, Kaufland wprowadził do oferty nową markę – bevola naturals, która obejmuje wegańskie kosmetyki produkowane wyłącznie dla sieci. Wszystkie produkty marki bevola naturals są certyfikowane przez niezależną organizację non-profit NATRUE, a ich receptury nie zawierają silikonów, parafiny, olejów mineralnych oraz czysto syntetycznych barwników i substancji zapachowych. Marka bevola naturals obejmuje obecnie kilkanaście produktów – w zależności od sklepu są to: żele pod prysznic, balsamy i masła do ciała, mydła, szampony, odżywki i maski do włosów w różnych wariantach. Produkty zawierają m.in. składniki pochodzenia naturalnego, takie jak olej kokosowy, masło shea czy ekstrakty z cytrusów z uprawy ekologicznej.

Przyjazne dla środowiska

Artykuły bevola naturals zostały wytworzone z dbałością o bezpieczeństwo nie tylko dla skóry człowieka, ale także i środowiska. Receptury produktów nie zawierają mikroplastiku. Artykuły są także neutralne dla klimatu*, co oznacza, że sieć dokładnie zmierzyła ich ślad węglowy, a emisje, których nie może uniknąć, są kompensowane poprzez wsparcie certyfikowanych projektów ochrony klimatu. W opakowaniach produktów bevola naturals Kaufland stosuje m.in. materiały, które pochodzą z recyklingu czy też nadają się do ponownego przetworzenia. Na tego typu opakowaniach można znaleźć specjalne oznaczenie „świadomie zapakowane”. – Jednym z priorytetów sieci Kaufland jest rozwój asortymentu o produkty wytworzone w sposób zrównoważony. Poprzez nową markę bevola naturals zapewniamy naszym klientom jeszcze większy wybór certyfikowanych kosmetyków wegańskich, które w swoim składzie nie zawierają czysto syntetycznych substancji. Wierzymy, że zarówno właściwości pielęgnacyjne, jak i ekologiczne walory produktów przekonają konsumentów do wypróbowania naszej nowej marki – podsumowuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska .

* Emisje są kompensowane poprzez realizację certyfikowanych projektów związanych z ochroną klimatu

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK