PrzyKasie.pl

Komunikacja marketingowa MediaMarkt wśród najlepszych!

Najnowsza książka „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition” prof. Philipa Kotlera, światowej ikony marketingu, właśnie trafiła na rynek! To pierwsza publikacja tego autora poświęcona sukcesom marketingowym i wyzwaniom współczesnego marketingu w Polsce. Wśród przedstawionych marek znajduje się m.in. sieć MediaMarkt. Innowacyjne pomysły firmy mogą dzięki temu stać się inspiracją dla młodych marketingowców.

Philip Kotler jest profesorem Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management. Pracował jako konsultant m.in. dla takich firm jak IBM, General Electric, Sony, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola czy Ford. Od lat jest ceniony jako jeden z czołowych badaczy marketingowych na świecie, a brytyjski dziennik „Financial Times” umieścił go na swojej liście 10 najlepszych autorów biznesowych. Jest twórcą ponad 80 książek i 150 artykułów naukowych. Jego książka, „Marketing Management” jest uznawana za jedną z 50 najlepszych pozycji biznesowych wszechczasów.

Seria „Essentials of Modern Marketing” to globalne dzieła wydawane głównie w języku angielskim. Polska edycja ukazała się w wersji anglojęzycznej, planowane jest również wydanie w języku polskim. “Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, którą prof. Kotler współtworzył z partnerami i Mariuszem Soltanifarem, CEO Kotler Impact Poland, to pierwsza na świecie książka marketingowa poświęcona sukcesom rynkowym w Polsce, sygnowana przez Philipa Kotlera. Publikacja ta opisując mechanizmy marketingowe, prezentuje najciekawsze przykłady rozwoju oraz sukcesów marketingowych i biznesowych firm oraz start-upów działających na polskim rynku, przybliżając jednocześnie wyzwania i szanse współczesnego marketingu.

Książka “Essentials of Modern Marketing – Poland Edition” została przygotowana w ścisłej współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Z dzieł Kotlera korzystają studenci MBA, studiów podyplomowych, kursów oraz warsztatów dla kadry zarządzającej. Publikacja ta z pewnością wejdzie do kanonu literatury marketingowej – mówi Mariusz Soltanifar, CEO Kotler Impact Poland, współautor książki.

Wśród marek, których sukcesy komunikacyjne zostały docenione w publikacji, znalazł się MediaMarkt – marka od lat budująca swoją pozycję jako mistrza najlepszych doświadczeń zakupowych w świecie nowoczesnych technologii.

Cieszymy się z zaproszenia marki MediaMarkt do obecności w podręczniku prof. Philipa Kotlera. W naszej komunikacji skupiamy się na młodych użytkownikach nowych technologii, którzy oczekują dzisiaj od marki znacznie więcej niż tylko produktu. Chcą mieć realny, pozytywny wpływ na otaczający świat i środowisko naturalne, dlatego świadomie wybierają te marki, które odpowiedzialnie rozwijają swój biznes. MediaMarkt odpowiada na te potrzeby wspierając przy tym klientów w prowadzeniu bardziej zrównoważonego stylu życia, m.in. rozbudowując ofertę produktów i usług zrównoważonych. Zapraszając konsumentów do świadomego odkrywania technologii zapewniamy im jak najlepsze doświadczenia zakupowe. W ten sposób tworzymy zupełnie nową kategorię „Experience Electronics”, w myśl hasła naszej platformy komunikacyjnej „Let’s Go!”. Zapraszam do lektury książki – mówi Anna Tutak-Kordyl, Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska.

Nowa platforma komunikacyjna marki Let’s Go!, uruchomiona w ubiegłym roku, powstała z myślą o młodych klientach, ale także wzmocniła nowoczesny wizerunek marki, a co najważniejsze wyróżniła sieć na tle konkurencji, podkreślając inne atrybuty wizerunkowe niż determinująca rynek cena. Kampania Let’s Go! oparta jest na ludziach oraz emocjach. Hasło zachęca do interakcji z marką i stanowi zaproszenie do jej świata, zabierając klientów w fascynującą podróż po świecie nowych technologii.

Książka „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition” dostępna jest w sprzedaży od 16 maja 2023.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK