Lato z Zenkiem – MediaMarkt wyznacza trendy w branży
![](http://przykasie.pl/wp-content/uploads/2020/07/IMG_7153-300x200.jpg)
MediaMarkt wie, jak przyciągać uwagę odbiorców. Sieć od lat odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie, zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kreacji reklamowych. Z początkiem wakacji ruszyła nowa kampania, której bohaterem jest „król disco polo” – Zenek Martyniuk.
Ostatnie miesiące w handlu przyniosły wiele zmian, wymuszając na rynkowych „graczach” poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i kierunków. Niezmiennie ważne pozostało jednak wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, którzy oczekują od marek idealnie dopasowanej oferty produktowej oraz ciekawej, angażującej komunikacji. Pozytywne oddziaływanie na emocje to klucz do umacniania relacji z klientem.
![](http://przykasie.pl/wp-content/uploads/2020/07/IMG_7243-1024x683.jpg)
W tę strategię wpisuje się najnowsza kampania MediaMarkt z Zenkiem Martyniukiem w roli głównej. W filmach i spotach reklamowych artysta wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych urządzeń i usług z bogatej oferty sieci. Wybór nie był przypadkowy – Zenek budzi niezwykle pozytywne emocje i cieszy się sympatią milionów Polaków. Celem kampanii jest poszerzenie grona klientów sklepu poprzez skuteczne dotarcie z nową formą przekazu.
Zenek Martyniuk to jedna z najbardziej znanych postaci w polskiej branży rozrywkowej. Jego muzyka łączy pokolenia i kojarzy się z doskonałą zabawą. „Król disco polo” jest stale obecny w mediach i bierze udział największych wydarzeniach rozrywkowych w kraju. Nasze badania pokazują, że Zenek Martyniuk doskonale sprawdza się w roli ambasadora sieci MediaMarkt – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Cieszę się ze współpracy z MediaMarkt. Osobiście jestem fanem nowych technologii i aktywnie korzystam z nich na co dzień, dlatego temat jest mi bliski. Mam nadzieję, że muzyczne rekomendacje w moim wykonaniu zachęcą wiele osób do korzystania z bogatej oferty tej sieci handlowej – mówi Zenek Martyniuk.
![](http://przykasie.pl/wp-content/uploads/2020/07/IMG_7255-1024x683.jpg)
Uruchomienie nowej kampanii ma wzmocnić wizerunek MediaMarkt jako marki będącej zawsze blisko klientów, dynamicznie odpowiadającej na ich potrzeby i oczekiwania – nie tylko pod względem oferty produktowej. Wśród działań podjętych przez firmę w ostatnim czasie warto wymienić dynamiczny rozwój kanału e-commerce, uruchomienie ponad 20 000 punktów odbioru zamówień internetowych, wprowadzenie szybkich dostaw czy pojawienie się oferty sieci na platformie handlowej Allegro.
![](http://przykasie.pl/wp-content/uploads/2020/07/IMG_7181-1024x683.jpg)
MediaMarkt rozszerza również ofertę usług, dzięki którym użytkownicy nowych technologii mogą w pełni wykorzystać możliwości nowego sprzętu i zapewnić jego ochronę. Do najpopularniejszych należą takie usługi jak: zabezpieczanie ekranu smartfona folią ochronną (antybakteryjną lub ultra HD), konfiguracja sprzętu, ochrona antywirusowa czy ubezpieczenie produktu w programie Gwarancja+.
![](http://przykasie.pl/wp-content/uploads/2020/07/IMG_6962-1024x683.jpg)
Sieć docenia także lojalnych klientów, którzy oczekują od marek zindywidualizowanego podejścia. Mając to na uwadze, MediaMarkt jako pierwsza sieć sklepów z elektroniką użytkową w Polsce uruchomiła program pod nazwą Klub MediaMarkt. Jego członkowie mogą korzystać z licznych benefitów.
![](http://przykasie.pl/wp-content/uploads/2020/07/IMG_7368-1024x683.jpg)