PrzyKasie.pl

Maxi Zoo Polska świętuje 10-lecie obecności na rynku

Maxi Zoo Polska, najpopularniejsza sieć sklepów stacjonarnych z produktami dla zwierząt, obchodzi w tym roku dziesięciolecie działalności na polskim rynku. Z okazji jubileuszu firma przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcji, które będą pojawiać się w ofercie przez cały rok.

Rynek produktów dla zwierząt rozwija się coraz szybciej, w 2020 roku osiągnął obrót 21,8 mld euro. W tym samym roku w 88 milionach europejskich domów – co daje prawie 40% wszystkich gospodarstw domowych – mieszkały różne gatunki pupili – psy, koty, ptaki, małe ssaki, ryby i gady. Przekłada się to na roczny wzrost przemysłu spożywczego dla zwierząt domowych o 2.8 % (średnia wartość w ciągu ostatnich 3 lat). To daje poważne podstawy do tego, by oceniać tendencje wzrostowe pozytywnie i liczyć na dalszy rozwój branży – podkreślił Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

Maxi Zoo Polska należy do międzynarodowej Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich. Oferta i filozofia firmy skupia się na zaspokojeniu potrzeb wszystkich pupili. Pierwszy sklep Maxi Zoo w Polsce otworzył się 17 października 2012 roku w centrum handlowym przy ulicy Jutrzenki w Warszawie. Była to historyczna data dla wszystkich przyjaciół zwierząt w Polsce. Był to pierwszy tak duży sklep dla zwierząt na teranie naszego kraju (ponad 500 m2), a jednocześnie zapowiedź rozwoju sieci, istniejącej w Europie pod marką Fressnapf od 1990 roku. Obecnie jest to najlepiej rozpoznawalna na rynku sieć sklepów z produktami dla zwierząt, lubiana i ceniona przez klientów – dowodem tego jest siedmiokrotnie zdobycie  tytułu najlepszego sklepu stacjonarnego w konkursie Top for Dog. 

Maxi Zoo jest firmą zorientowaną na klienta. Od momentu rozpoczęcia działalności uważnie wsłuchuje się w głosy osób odwiedzających sklepy. Jest to standard realizowany na każdym poziomie zatrudnienia – od pracowników sklepów po dyrektora zarządzającego, Wojciecha Kamińskiego, który regularnie odwiedza sklepy stacjonarne. Obecnie firma buduje swoją obecność na rynku omnikanałowo. By zapewnić konsumentom możliwość zakupów o każdej porze i w całej Polsce, w 2019 roku został uruchomiony sklep online maxizoo.pl. Stale powiększająca się sieć sklepów stacjonarnych nie tylko ułatwia dostęp do ponad 6000 produktów dostępnych od ręki, ale też pozwala na wchodzenie w interakcje ze sprzedawcami, którzy chętnie wspierają klientów swoją wiedzą w ich decyzjach zakupowych. 

Od czerwca 2020 firma uczestniczy w największym programie multiprtnerskim PAYBACK, co umożliwia klientom korzystanie z dodatkowych benefitów zarówno w trakcie zakupów w sklepach sieci Maxi Zoo, jak i u pozostałych partnerów programu. 

  Od momentu swojego debiutu na polskim rynku w 2012 roku, Maxi Zoo nieprzerwanie rozwija swoją działalność, zdobywając zaufanie coraz szerszej rzeszy klientów. Od początku śmiało patrzyliśmy w przyszłość, wierząc, że proponowana przez nas formuła sklepów jest wyczekiwana przez opiekunów zwierząt. Obecnie nasza sieć liczy 64 sklepy. W tym szczególnym dla nas roku planujemy kolejne 24 otwarcia. Każdy nowy sklep to nie tylko nowe miejsca pracy, ale też działania wspierające lokalne organizacje prozwierzęce, których dany sklep jest patronem – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska. – Dziękuję wszystkim naszym klientom i pracownikom, to dzięki nim nasz rozwój jest możliwy. Budujemy przyjazne miejsca pracy, nasi sprzedawcy, ze względu na ukończone szkolenia, są prawdziwymi doradcami dla naszych klientów, oferując im najwyższej jakości produkty i porady.  Co ważne – wszyscy pracownicy Maxi Zoo są zatrudniani na umowę o pracę bez okresu próbnego. To daje im poczucie bezpieczeństwa, tak cenne w tych niepewnych czasach. Również klienci doceniają możliwość odwiedzania naszych sklepów stacjonarnych, w zeszłym roku zrobiło w nich zakupy  ponad 3,5 miliona klientów, oraz  w sklepie online maxizoo.pl, w którym zrobiło zakupy ponad 300 tysięcy osób. Mam nadzieję, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej – dodał Wojciech Kamiński.

W sklepach sieci Maxi Zoo nie sprzedaje się zwierząt. Firma uważa, że choć powierzchnia jej sklepów jest największa wśród sklepów dla zwierząt w Polsce, to jednak nadal jest niewystraczająca, aby móc zwierzętom zapewnić warunki odpowiednie do ich gatunku, które byłyby zbliżone do warunków panujących w naturze. Za to do sklepów Maxi Zoo można przyjść na zakupy ze swoim podopiecznym, co szczególnie ułatwia wybór różnego rodzaju wyposażenia, ubranek czy obroży.

Od początku działalności sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt poprzez rzeczowe i finansowe darowizny dla schronisk, fundacji i innych organizacji prozwierzęcych oraz akcje informacyjne, takie jak promowanie odpowiedzialnej adopcji.  Od  2015 roku  firma przekazała łącznie ponad dwa miliony złotych jako wsparcie finansowe i rzeczowe na rzecz zwierząt w potrzebie. Od 7 lat spółka prowadzi akcję „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, w ramach której od 5 lat wraz ze swoimi klientami wspiera psy ratownicze Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. W 2021 akcja ta została uznana za najlepszą inicjatywę społeczną w konkursie Top for Dog. 

 Z okazji dziesięciolecia firmy, sklepy stacjonarne i sklep online maxizoo.pl przygotowały specjalną ofertę urodzinową – przez cały 2022 rok na każdego z klientów będą czekać różne atrakcje i interesujące promocje. Pomimo pandemii we wszystkich sklepach pojawiły się urodzinowe dekoracje, by uprzyjemnić klientom zakupy i wspólnie celebrować jubileusz.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK