PrzyKasie.pl

Potwierdzanie transakcji w oddziałach Banku Millennium telefonem

Bank Millennium udostępnił w swoich oddziałach możliwość potwierdzania części transakcji za pomocą Autoryzacji Mobilnej. To kolejny, niezwykle ważny krok w strategii digitalizacji banku i ograniczania dokumentacji papierowej. Usługa jest świetnym przykładem projektu zainicjowanego i w całości wdrożonego przez pracowników banku.

Dotychczas wszystkie transakcje realizowane w oddziale były potwierdzane podpisem na potwierdzeniu transakcji wydrukowanym przez pracownika banku. Teraz klient, który ma aktywną Autoryzację Mobilną, zatwierdzi część transakcji zlecanych w oddziale telefonem. Wystarczy, że zaloguje się do aplikacji mobilnej i kliknie opcję Zatwierdź na ekranie ze szczegółami transakcji. W aplikacji znajdzie też historię wszystkich autoryzacji. 

Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usług banku. Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać H@sło SMS. Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach. Usprawniamy też nasze kolejne procesy w duchu „omni-channel”. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki kanał dostępu wybierze klient, zawsze może załatwić swoją sprawę szybko, łatwo i bardzo wygodnie – mówi Antonio Pinto, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji.

W dobie pandemii nowy proces zatwierdzania transakcji jest dużo wygodniejszy i bezpieczniejszy zarówno dla klienta, jak i pracownika banku. Co istotne, w przypadku wielu klientów to też pierwszy krok do lepszego poznania bankowości elektronicznej i przekonania się, że korzystanie z niej jest proste szybkie, intuicyjne i bezpieczne. Niezwykle istotny jest też fakt, że redukując ilość drukowanego papieru, znacząco przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego – mówi Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

Obecnie klienci mogą zatwierdzać w nowy sposób zlecane w oddziale przelewy krajowe, zagraniczne, wpłaty i wypłaty gotówki oraz doładowanie telefonu na kartę. Bank planuje jednak stopniowo wdrażać to rozwiązanie w kolejnych procesach sprzedażowych i operacyjnych z udziałem klienta.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK