PrzyKasie.pl

Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologii

Na trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła nowa kampania MediaMarkt. Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.

Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach  społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt
i wymarzony prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem. 

Kolejnym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym bliscy obdarowują się literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent. Przekaz ilustruje emocje towarzyszące świętom Bożego Narodzenia oraz możliwości nowych technologii, w tym sprzętów RTV lub AGD. Twórcy zwracają uwagę, że nie tylko ułatwiają nam one wykonywanie codziennych obowiązków i dostarczają ekscytującej rozrywki, ale także pozwalają być bliżej z rodziną. Wnuki mogą zacieśnić relacje z dziadkami, pomagając im w nauce obsługi nowego telefonu. Nastoletni amatorzy fotografii z pewnością okażą rodzicom wdzięczność za aparat, który pomoże im realizować swoją pasję. Kampania pokazuje, jak zakupy w MediaMarkt pomogą spełniać marzenia. Warto też pamiętać, że niezależnie od obowiązujących nas ograniczeń, związanych z bezpieczeństwem, najbliższe święta mogą być radosne i pełne miłości, także dzięki nowym technologiom. W dzisiejszej rzeczywistości umożliwiają one przecież spotkania z bliskimi, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

W tegorocznej świątecznej kampanii po raz pierwszy wykorzystamy claim „MediaMarkt. Tu wszystko działa dla Ciebie”. Wyraża on indywidualne podejście do potrzeb naszych klientów oraz szerokie możliwości, jakie oferuje im nasza marka – kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. Promując w kampanii uniwersalne wartości, chcemy również pokazać, że nowe technologie dają nowe szanse na budowanie relacji z bliskimi – mówi Anna Kordyl-Tutak, Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska.

W ramach kampanii świątecznej „Spełniamy Twoje marzenia” sieć przygotowała również propozycję najlepszych prezentów mikołajkowych i świątecznych:

https://mediamarkt.pl/swieta-z-mediamarkt

Poza Polską nowa kampania będzie prowadzona w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Portugalii, na Węgrzech oraz we Włoszech. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain. Produkcją spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Heart&Brain. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

Spot reklamowy MediaMarkt: https://youtu.be/F6h-XLGjqQ0

Materiały filmowe na stronach Influencerów: 

https://www.instagram.com/p/CITRmkLnBfh/

https://www.instagram.com/p/CIQ3UM2hqkR/

https://www.instagram.com/p/CITL-qHnDVG/

https://www.instagram.com/p/CITg6NDJswa/

Sklep internetowy MediaMarkt: mediamarkt.pl

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK