PrzyKasie.pl

Aplikacja mobilna i płatności kartą w telefonie dostępne dla najmłodszych w Banku Millennium

Od teraz dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat wraz z Kontem 360o Junior Banku Millennium dostępne są dedykowana aplikacja mobilna oraz karta płatnicza. Dodatkowo zarówno rodzice, jak i najmłodsi mogą korzystać z nowej funkcji Poproś o kieszonkowe. Rozszerzona, kompleksowa oferta wpisuje się w prowadzone od dawna przez bank działania edukacyjne w zakresie finansów.

Dla posiadaczy Konta 360o Junior w wieku od 7 do 12 lat Bank Millennium przygotował specjalną wersję aplikacji mobilnej i kartę płatniczą. Zarówno aplikację, jak i kartę wyróżnia atrakcyjny dla dzieci design, który został zaprojektowany z ich udziałem. Również język aplikacji został dostosowany do potrzeb najmłodszych.

Od dawna oferujemy wersję aplikacji dla grupy wiekowej 13-18 lat. Obserwując zainteresowanie, jakim się cieszy oraz zmiany zachodzące w otoczeniu, przygotowaliśmy specjalną wersję dla młodszych użytkowników. Do jej projektowania zaprosiliśmy dzieci i ich rodziców. Testy z udziałem użytkowników stały się dla nas jak zwykle źródłem wielu informacji na temat potrzeb obu grup oraz dostarczyły mnóstwa inspiracji. W rezultacie powstała m.in. funkcja Poproś o kieszonkowe oraz wiele pomysłów na dalszy rozwój aplikacji. Naszym celem jest uczynić ją nie tylko pomocnym gadżetem, ale też cennym, nowoczesnym narzędziem służącym do wprowadzania dzieci w świat finansów i bezpiecznego korzystania z technologii – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Podczas aktywacji aplikacja mobilna Banku Millennium rozpoznaje użytkownika i dostosowuje wersję do jego wieku. Po zalogowaniu do wersji dla najmłodszych dostępna jest opcja Poproś o kieszonkowe, która umożliwia dziecku przesłanie do rodzica szybkiej prośby o przelew na konto. Wystarczy, że młody użytkownik wskaże kwotę i wybierze proponowany z listy cel lub wpisze własny. Lista celów i treść wiadomości powstały podczas wywiadów z użytkownikami. Prośba natychmiast pojawia się w formie powiadomienia w telefonie rodzica. Bezpośrednio z powiadomienia zapracowany rodzic może szybko przelać pieniądze na konto dziecka. 

Oferta rośnie wraz z dzieckiem. Już po pojawianiu się dziecka na świecie rodzic może założyć dla niego rachunek i w chwili 7 urodzin wydać do niego kartę oraz nadać dostęp do aplikacji mobilnej. Po ukończeniu 13 roku życia, wersja aplikacji na telefonie jubilata automatycznie zmienia się na obecnie dostępną wersję dla osób w wieku do 18 lat, z większą ilością usług. Natomiast karta pozwoli na wykonywanie transakcji na większe kwoty. Po ukończeniu 18 roku życia, użytkownik może korzystać z pełnej wersji aplikacji i całej, bogatej oferty Banku Millennium. 

Zależało nam na stworzeniu oferty, która będzie ciekawa dla dzieci. Chcemy aby poznawały one świat finansów mając do dyspozycji swój pierwszy w życiu rachunek, ale też uczyły się oszczędzać, wykorzystując konto oszczędnościowe. Przekazując kieszonkowe i pozwalając na drobne zakupy dajemy dziecku możliwość zapłacenia kartą, tradycyjną lub taką, która dzięki technologii HCE „mieści się” w telefonie. Zapewniamy jednocześnie bezpieczeństwo poprzez odpowiednio dopasowane limity transakcyjne, możliwość tymczasowej blokady karty, czy też monitorowanie wydatków pod czujnym okiem rodzica. Dostęp do kolejnych usług finansowych rozszerza się wraz z dorastaniem klienta, bez dodatkowych formalności czy konieczności odwiedzania placówki – dodaje Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej Banku Millennium. 

Główne zalety oferty dla użytkowników między 7 a 12 rokiem życia to:

– przyjazna dzieciom aplikacja mobilna z uproszczonym menu, podglądem stanu konta bieżącego
i wydatków zgodnie z preferencjami najmłodszych

– karta zbliżeniowa Visa umożliwiająca płatności w sklepach stacjonarnych i w Internecie oraz wypłaty gotówkowe

– 0 zł za prowadzenie rachunku bieżącego, oszczędnościowego i za obsługę karty

– płatności zbliżeniowe telefonem (z systemem operacyjnym Android)

– płatności BLIK, w tym Przelew BLIK na telefon oraz płatności w Internecie

– funkcja Poproś o kieszonkowe w aplikacji juniora

– dedykowane limity transakcyjne – 100 zł na płatności bezgotówkowe i 50 zł na gotówkowe

– możliwość tymczasowej blokady karty w aplikacji mobilnej przez dziecko i rodzica

– pełna kontrola rodzicielska w aplikacji i serwisie internetowym Millenet

– sekcja Wydarzenia z dedykowanymi dla najmłodszych komunikatami w aplikacji mobilnej 

– możliwość doboru tła aplikacji

Najnowsza oferta Banku Millennium pomaga rodzicom wprowadzać dzieci od najmłodszych lat w świat finansów. Jak bardzo jest to istotne, pokazuje badanie* przeprowadzone na zlecenie Fundacji Banku Millennium, która od lat prowadzi program edukacji finansowej w przedszkolach. 65 proc. rodziców przedszkolaków uważa, iż im wcześniej rozpoczniemy edukację finansową dzieci, tym lepiej będą one radzić sobie w dorosłym życiu w sytuacjach kryzysu, np. takich jak obecny, wywołany koronawirusem. Rodzice wyrażają chęć osobistego zaangażowania w nauczanie dzieci finansów, jednak blisko połowa badanych (47 proc.) oczekuje wsparcia w tym zakresie od instytucji państwowych i prywatnych, a 14 proc. rodziców wskazuje na instytucje finansowe (banki). Fundacja Banku Millennium odpowiada na tego typu potrzeby. Od lat prowadzi nagradzany program edukacyjny „Finansowy Elementarz”. Jedną z zeszłorocznych inicjatyw Fundacji jest zestaw nowoczesnych materiałów edukacyjnych dostępnych online, które stanowią doskonałe uzupełnienie najnowszej oferty Banku Millennium i istotną pomoc dla rodziców bądź opiekunów, zaangażowanych w samodzielne wprowadzanie dzieci w świat finansów. 

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK