PrzyKasie.pl

Rośnie zaufanie Polaków do zakupów w sieci

Z roku na rok rośnie zaufanie Polaków do zakupów dokonywanych w sieci, które w trakcie pandemii stały się istotną alternatywą dla zakupów stacjonarnych. Wartość sprzedaży internetowej
w pierwszym kwartale 2020 wzrosła o 30% w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 roku. Zwiększone zainteresowanie zakupami online dotyczy także produktów spożywczych. Idąc za tym trendem, Kaufland rozwija alternatywne metody, dzięki którym można zaopatrzyć się zdalnie
w produkty codziennej potrzeby.

Najnowsze badania pokazują, że Polacy w czasie pandemii częściej kupują w internecie żywność,
leki oraz kosmetyki. Dodatkowo wg tych samych badań 51% Polaków ogranicza wyjścia do sklepu do niezbędnego minimum, natomiast sklepom internetowym w Polsce w tym czasie przybyło 6% nowych klientów. Największym odsetkiem mogą poszczycić się sklepy spożywcze, gdzie aż 9% Polaków po raz pierwszy dokonało zakupów online.

Bezpiecznie, szybko i wygodnie

Bezpieczeństwo, wygoda i oszczędność czasu to powody, dla których klienci zainteresowali się zakupami w sieci. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom,  sukcesywnie rozwijamy usługę click & collect, która umożliwia zdalną rezerwację produktów , a następnie odbiór skompletowanego zamówienia w wybranym sklepie. Rozwiązanie dostępne jest już w 70 marketach Kaufland zlokalizowanych w 60 miastach – komentuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej. 

Kaufland umożliwia swoim klientom również zakupy online z dostawą do domu. Dzięki współpracy z firmą Everli mieszkańcy 18 miejscowości mogą zaopatrzyć się w niezbędne produkty właśnie w ten sposób. Klienci kupują online przede wszystkim artykuły spożywcze, takie jak makaron, kawa i herbata oraz nabiał. Popularnością cieszą się również dania gotowe. 

Kompleksowość usług

Coraz popularniejsza staje się również możliwość skorzystania z usług kurierskich przy okazji zakupów w sklepie. Kaufland wraz z firmą Pointpack.pl umożliwia swoim klientom odbiór i nadawanie paczek DHL Parcel. Usługa została wprowadzona w kwietniu 2019 roku i obecnie dostępna jest w 139 sklepach w całej Polsce. Przesyłki można nadawać i odbierać w punktach informacyjnych w godzinach pracy marketów. 

Na każdym kroku staramy się ułatwiać  klientom codzienne zakupy, stwarzając możliwość załatwienia innych spraw przy okazji wizyty w naszym sklepie. Usługa nadawania i odbierania paczek kurierskich cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczy fakt, że do tej pory obsłużyliśmy blisko 78 tys. przesyłek – komentuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej. 

Od niedawna na parkingach wybranych sklepów Kaufland można znaleźć także Mobilne Punkty Odbioru Zamówień sklepu IKEA. Dzięki temu klienci, którzy zrobili zakupy online w sklepie partnera, mogą odebrać zamówienie przy okazji wizyty w placówce Kaufland.  

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK