PrzyKasie.pl

„Technologiczne pobudzenie” ze Starbucks w sklepach MediaMarkt

MediaMarkt we współpracy z kultową marką kawy Starbucks uruchomia nietuzinkową akcję promocyjną „Technologiczne pobudzenie”. Wszyscy Klienci, którzy zrobią w sklepach stacjonarnych sieci MediaMarkt zakupy o wartości minimalnej 100 PLN otrzymają napój Starbucks Doubleshot Espresso.

Akcja „Technologiczne pobudzenie” prowadzona  jest we wszystkich stacjonarnych sklepach MediaMarkt  na terenie Polski. Promocja potrwa od 28 maja do 4 czerwca 2021 roku w godzinach otwarcia salonów MediaMarkt lub do wyczerpania zapasów. Warunkiem otrzymania napoju Starbucks Doubleshot Espresso jest dokonanie w okresie trwania akcji pojedynczej transakcji na kwotę minimum 100 PLN. Z akcji wyłączone są zakupy za pośrednictwem sklepu internetowego mediamarkt.pl.

Celem promocji jest budowanie wśród klientów pozytywnych doświadczeń zakupowych. Starbucks Doubleshot Espresso to mleczny napój kawowy z kofeiną, sprzedawany w puszkach o pojemności 200 ml. Dostępny jest w dwóch wariantach – klasycznym oraz bez cukru. Produkt zostanie już wkrótce wprowadzony w sieci MediaMarkt do okresowej sprzedaży. Starbucks Doubleshot Espresso jest dystrybuowany na terenie Polski przez licencjonowanego partnera Starbucks – Arla Foods. 

Za przygotowanie i koncept kreatywny kampanii promującej akcję odpowiedzialna jest agencja 2B UP Consulting, należąca do grupy Garden of Words. Działania komunikacyjne będą prowadzone w TV radio, internecie, na social media oraz BTL. 2B UP Consulting od grudnia 2020 roku wspiera biuro prasowe MediaMarktSaturn Polska oraz działania firmy z obszaru komunikacji wewnętrznej.

Komentarze

komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie tej strony www, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Serwis PrzyKasie.pl wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "OK" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

OK