Pakuj się do Kauflandu
25 czerwca br. ruszyła nowa kampania Kauflandu „Tanie Lato na Bogato”. W okresie letnim sieć zaproponuje klientom promocyjną ofertę w wyprzedażowych cenach, obejmującą produkty kojarzące się z wakacjami za granicą, popularne polskie specjały regionalne czy asortyment, który przyda się podczas spędzania czasu na działce, nad wodą lub na kempingu.
Tegoroczne wakacje są już na wyciągnięcie ręki. Z myślą zarówno o osobach, które zaplanowały urlopowy wyjazd, jak i mają zamiar spędzić ten czas w domu czy na działce, Kaufland zaplanował specjalną akcję promocyjną. Kolejne wakacyjne tygodnie upłyną pod znakiem wyjątkowych ofert przygotowanych przez sieć w ramach kampanii „Tanie Lato na Bogato”.
Sytuacja, z którą mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich miesięcy, zweryfikowała plany wakacyjne wielu z nas. Akcja „Tanie Lato na Bogato” ma zapewnić klientom dostęp do produktów, które przywołują najlepsze wakacyjne skojarzenia, nawet jeśli urlop spędzimy w najbliższym otoczeniu, a nie na dalekich wojażach. Przygotowana przez nas oferta obejmie popularne w okresie letnim produkty w atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach, co dodatkowo pozwoli ograniczyć koszty letniego wypoczynku – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Zaplanowana przez Kaufland akcja promocyjna obejmie kilka grup asortymentu m.in. znane regionalne przysmaki, cenione przez klientów za świeżość i smak, orzeźwiające produkty spożywcze kojarzone z popularnymi kierunkami podróży, kosmetyki i akcesoria przydatne w czasie wypoczynku nad wodą, na działce czy pod namiotem.
Smaki świata
Egzotyczne owoce, śródziemnomorskie przekąski czy soki na bazie pełnych słońca owoców. W ramach akcji „Tanie Lato na Bogato” Kaufland zaoferuje swoim klientom produkty z krajów słynących z turystyki. W pierwszym tygodniu akcji w ofercie sieci można znaleźć m.in. arbuza luzem (1,29 zł za 1 kg), cytryny luzem (7,99 zł za 1 kg), ananasa (7,99 zł za sztukę), czy różne rodzaje melonów: żółty (4,99 zł za 1 kg), Kantalupa (7,99 zł za 1 kg), Galia (5,99 zł za 1 kg) czy Piel de Sapo (4,99 zł za 1 kg). Odpowiednie orzeźwienie zapewnią liczne soki i napoje np. napoje Tymbark Owoce Świata (różne rodzaje, 2,69 zł za 1 litr), napoje owocowe Garden Party (różne rodzaje, 2,49 zł za 1 litr) czy napoje owocowe Fortuna (2,49 zł za 1 litr).
Biwakowy niezbędnik
Osoby planujące wypoczynek pod namiotem lub wyprawę kamperem będą mogły zaopatrzyć się m.in. w klasyczne konserwy i produkty w słoikach. Na półkach sieci znaleźć będzie można m.in. konserwy Krakus (wybrane rodzaje, puszka 300 g za 4,99 zł), pasztety i smarowidła Spichlerz Rusiecki (słoik 160 g za 3,89 zł), pasty warzywne Wawrzyniec (różne rodzaje, słoik 180 za 4,99 zł), konserwę turystyczną Dworska Uczta (puszka 300 g za 3,49 zł), pulpety, gołąbki w sosie pomidorowym i fasolkę po bretońsku marki Pudliszki (słoik 600 g za 5,99 zł).
Nad wodą…
Miłośnicy opalania i wypoczynku nad wodą będą mogli wybierać spośród licznych kosmetyków oraz akcesoriów przydatnych na plaży. W tym tygodniu oferta promocyjna obejmuje m.in. mleczko lub balsam do opalania marki bevola (250 ml, 16,99 zł), olejek do opalania z filtrem 15 (150 ml, 10,99 zł) lub krem do twarzy z filtrem 50 (50 ml, 10,99 zł) marki Kolastyna, balsam po opalaniu Soraya Sun SOS (150 ml, 12,99 zł), balsam ochronny lub spray Nivea Sun (200 ml, 29,99 zł), balsam brązujący Nivea Sun Kissed (400 ml, 18,99 zł), mleczko lub balsam do ciała Dove (400 ml, 16,99 zł).
…lub na działce i w ogrodzie
Jeśli wakacyjny wypoczynek zaplanowaliśmy w najbliższym otoczeniu, w ofercie Kaufland znajdziemy również produkty, które uprzyjemnią chwile spędzone na działce czy w przydomowym ogrodzie. Od czwartku 25 czerwca br. w sklepach sieci można znaleźć m.in. dmuchany basen 3-komorowy marki Kidland (9,99 zł), krzesła plastikowe Cyrkon (grafitowe lub zielone, 19,99 zł za sztukę), leżak z daszkiem i kółkami Countryside (74,99 zł), akcesoria do nawadniania (różne rodzaje, od 0,99 zł za sztukę), pawilon bez ścian (79,99 zł) lub pawilon z sześcioma ścianami bocznymi, stalową ramą i materiałem mocującym (249,90 zł), dekoracje ogrodowe i solary nawet o 50% taniej – np. lampa solarna ogrodowa LED (2,79 zł za sztukę) czy bambus ogrodowy Rufa (49,99 zł) i byliny ogrodowe (11,99 zł za sztukę).
Na osoby, które lubią gotować i próbują swoich sił w sztuce kulinarnej, czeka jeszcze jedna niespodzianka. Beata Śniechowska, zwyciężczyni II edycji programu MasterChef, podzieli się z klientami Kaufland ciekawymi przepisami przygotowanymi z wykorzystaniem produktów spożywczych promowanych w ramach akcji “Tanie Lato na Bogato”. Kulinarne propozycje restauratorki będzie można znaleźć w czasie trwania kampanii w gazecie reklamowej Kaufland, jak również w internecie: na stronie www.kaufland.pl oraz na fanpage’ach sieci na Facebooku oraz Instagramie.
Akcja promocyjna Kaufland „Tanie Lato na Bogato” rozpoczęła się 25 czerwca br. i będzie wspierana kampanią mediową i outdoorową, która ruszy na początku przyszłego miesiąca. Dodatkowym elementem towarzyszącym akcji promocyjnej będzie loteria „Lato Pełne Nagród” z Payback, której początek zaplanowano na drugi tydzień lipca.